RegiCare ondersteunt de primaire processen van welzijn en de bijbehorende bedrijfsvoeringsprocessen
Centraal staat het CRM waar alle relaties van de organisatie zijn vastgelegd. Iedere relatie staat eenmaal in het CRM, maar kan in verschillende rollen elders in RegiCare terugkomen.
één registratie &
eenvoudige rapportages
voor een versterkte relatie
met uw vrijwilligers
RegiCare is alles in één. Ook in onze dienstverlening om RegiCare optimaal in uw organisatie te implementeren en te gebruiken: advies over uw inrichting van RegiCare, de implementatie, dataconversie naar RegiCare, alle gebruikersinstructies, helpdesk ondersteuning, nieuwe softwarereleases, technische hosting. Onze mensen staan altijd voor u klaar, kijken met u mee, geven u advies en komen bij u langs om te bespreken hoe u RegiCare nog slimmer kunt gebruiken. Kortom alles wat RegiCare gerelateerd is verzorgen wij. En dat zonder meerkosten.
Om te zien wat RegiCare voor uw
organisatie kan betekenen komen
wij graag vrijblijvend bij u langs!